Wow ........ dat helpt!

03 augustus 2020, door Ries Ouwerkerk

Headerfoto Wow ........ dat helpt!

Herken je dat, een probleem waarvoor een oplossing onmogelijk lijkt? Zie je op dit moment geen uitweg voor je bedrijf of veiligheidsvraagstuk? Misschien komt dat omdat je bij het bedenken van oplossingen onbewust vasthoudt aan vertrouwde en ‘veilige’  aanpakken en maatregelen.

Wanneer je verrast wilt worden met nieuwe inzichten en onverwachte oplossingen, ben je bij ons aan het juiste adres. We formeren samen met jou een kleine groep mensen, die in combinatie met onze methodiek (Analyse, Vraag, Idee, Keuze en Optimalisatie), garant staat voor een doorbraak in het denken en daarmee voor een verrassende oplossingsrichting of nieuwe kansen in deze hectische periode.

Op een leuke manier doorlopen we (coronaproof) in kort tijdsbestek de context van jouw actuele uitdaging, stellen we vast welke concrete vraag de oplossing in kan luiden en komen we met de groep tot een veelheid aan ideeën. Na het gemaakt hebben van een selectie, kijken we tenslotte naar de voorwaarden voor een succesvolle uitvoering van één of meer ideeën. Gegarandeerd resultaat!

Wil jij dus voorkomen dat vastgehouden wordt aan denken in vertrouwde patronen en nieuwe oplossingen daarmee buiten beeld blijven? Wil je de nieuwe mogelijkheden zien voor jouw bedrijf of veiligheidsvraagstuk? Dan lichten we graag toe hoe we voor jullie de invulling van zo’n resultaatgerichte sessie kunnen vormgeven. Zelfs online is mogelijk! Een belletje (06-31746880) of mailtje (info@riesouwerkerk.nl) en een geheel vrijblijvende afspraak is dan snel gemaakt.

Ries en zijn partner combineren de ervaring en deskundigheid in de veiligheidssector met de vaardigheid om creatieve processen aan te sturen voor vernieuwende oplossingen. Nu ook actief buiten de veiligheidssector. Taaie vraagstukken? Het ‘anders durven denken’  reikt altijd oplossingen aan, aldus Ries.

tags: idee-ontwikkeling corona COVID-19 creativiteit anders denken nieuwe kansen

1.5 meter? En nu?

Jaarwisseling, corona en anders denken