Hoe kunnen we .....?

17 maart 2020, door Ries Ouwerkerk

Headerfoto Hoe kunnen we .....?

Ja, laat ik het maar toegeven, ik word vrolijk van problemen of vraagstukken. Dat klinkt natuurlijk vreemd, maar het is de realiteit en ik bedoel hier slechts mee aan te geven dat vraagstukken, die voor uw organisatie vervelend zijn of zelfs onoverkomelijk lijken, in mij de creatieve puzzelaar losmaken.

Op geen enkele manier wil ik u daarbij de illusie geven dat ik op elk vraagstuk een antwoord weet, integendeel. Wat ik wel kan, is met u meedenken, denkrichtingen aanreiken en u inspireren om zelf tot nieuwe ideeën te komen.

Mail mij uw vraagstuk, samengevat in één zin, die begint met 'Hoe kunnen we?’ Op dit moment worden door organisaties vele scenario's overdacht. Hoelang gaat de 1,5 meter maatregel duren? Hoe gaan we daar dan mee om? Hoe kunnen we onze dienstverlening daar straks op aanpassen? Hoe kunnen we deze periode het best benutten? Etc. etc.

Mijn achtergrond is veiligheid, maar ook daarbuiten weet ik mij getriggerd om juist die friskijker te zijn die vanuit een ander perspectief tot (voor u) verrassende denkrichtingen komt.

Kortom, mail mij uw HOE KUNNEN WE en ik ga voor u aan de slag. Ik werk op basis van 'waardebepaling achteraf'. Ik mail u mijn ideeën en laat aan u over wat u het resultaat waard vindt. Alles uiteraard vertrouwelijk!

Ik ontvang uw 'puzzel' graag via info@riesouwerkerk.nl.

Ries combineert de ervaring en deskundigheid in de veiligheidssector met de vaardigheid om creatieve processen aan te sturen voor vernieuwende oplossingen.

tags: #creativiteit #andersdenken #kansen #hka #corona

Ander perspectief en een beetje lef

Nieuwe denkkracht nu hard nodig!